Nieuw

Blog

Home / Internet Marketing  / Samsung pakt het groots aan

Is 3D televisie het nieuwe Video 2000? Of zal dit fenomeen wél echt doorbreken? Samsung denkt dat laatste en om dat idee en Samsung’s eigen 3D LED-televisie kracht bij te zetten organiseren zij als eerste de grootste 3D-outdoorprojectie in Nederland, bij de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Tussen 21:30 en 00:30 wordt er met een projector iets op het gebouw geprojecteerd waardoor je volgens Samsung “een bijzondere 3D-ervaring in beeld en geluid krijgt“. Wat het exact is, wordt niet duidelijk – maar volgens het persbericht zal het onthullen welke wereld zich werkelijk in de Beurs bevindt.

Ben je op 20, 21 of 22 mei in de buurt dan loont het in elk geval om langs te gaan (en natuurlijk in te checken met FourSquare). Niet alleen kun je dan zelf even spelen met een 3D-televisie, maar je maakt ook  kans op een van de drie 3D-televisies die Samsung weggeeft.

Maar deze campagne gaat nog verder. Behalve FourSquare wordt ook YouTube ingezet en Facebook. Met YouTube zal vanaf 1 juni een “game-take-over’ worden gemaakt/gedaan, waarbij de beelden worden geïntegreerd naar YouTube. Heel eerlijk gezegd heb ik nog nooit van een game-take-over gehoord, maar het schijnt dan ook dat dit nog nooit eerder – in elk geval met YouTube – is gedaan. Als laatste kun je je dan ook nog eens via Facebook aanmelden voor het event.

Ik ben erg benieuwd. En ben je een van die dagen in de buurt, schiet dan vooral een filmpje zodat wij ook kunnen zien of deze campagne van Samsung inderdaad spectaculair is.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.